Vriendelijk en zorgvuldig gedaan ✅ heel mooi en echt de tijd voorgenomen. Jammer dat ik geen gesprek heb kunnen voeren tijdens behandeling omdat medewerker de taal niet machtig was.
S.s.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig! Heb weer een goede behandeling gehad en kwam sprankelend naar buiten met mijn mooie nagels en pedicure ✨️💜
S.M.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk.
Professionele medewerker
n.m.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne salon! Mijn wenkbrauwen zien er mooi uit.
Enige puntje is dat ze 40 minuten uitliepen en de dame die mijn wenkbrauwen deed sprak geen Nederlands en bijna geen Engels. Verder is deze salon aan te raden en zal ik zeker nog eens gaan!
Behandeling door Antonia Costa•Wenkbrauwen harsen
Marloes•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top !! Ik kom zeker terug
Behandeling door liliane Silva•Wenkbrauwen - threaden