Goede ontvangst
Schone salon
Medewerkster gaf aan niet voldoende NL te kunnen spreken maar werkt hieraan
Dat maakt communicatie op dit moment een beetje lastig
Behandeling was prima
Behandeling door Daniela Neves dos Santos•Nagelversteviging
Helene•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Een echte aanrader
Behandeling door liliane silva•Kunstnagels opvullen
Leny van Galen•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden
Styling door Antonia Costa•Vrouwen - haarverzorging
Ana•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd super blij als ik hier geweest ben, hele lieve mensen en super mooi resultaat!
Behandeling door liliane silva•Wenkbrauwen lamineren
Danique•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier jaren mijn wenkbrauwen doen, nog steeds heel tevreden 😊 ik krijg altijd complimenten over mijn wenkbrauwen.
Behandeling door liliane silva•Wenkbrauwen - threaden