Mooie rustige ruimte.
Gezellige meid om mee te praten
Professioneel! zéér tevreden over het resultaat!
Behandeling door Isabella•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Monique•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Een mooie ruimte en lekker relaxed. Ze werkt heel secuur.
Behandeling door Isabella•Builder gel manicure
Bianca•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Super mooie nagels weer. Isabella is professioneel klant vriendelijk en werkt netjes. Je voelt je snel op je gemak en het resultaat is altijd mooi . 5 sterren meer dan waard