Amazing! Best hairdresser in Ams. I’ve been going for over 4 years and always happy with the outcome
Styling door Isabella
Rebecca•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Je wordt altijd vriendelijk ontvangen. Ik ga altijd blij naar huis als mijn haar gedaan is. Krijg altijd het beste resultaat!!
Super goed salon.
Bedankt!!
Styling door Aisha
Monique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great haircut and I'm very happy. Quick but also carefully done.