Everything was great, I'm very happy with the results!
Styling door Aisha
Kristina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Styling door Isabella
Safae•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd...mijn haar zit weer goed!
Styling door Aisha
Nicole•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Bella is my hair goddess. I’ve been with her since before she opened this “beautique” and trust no one else with my hair. I can’t recommend her enough! Her doggo is also a gezellig addition to the whole experience <3
Styling door Isabella
Samhitha•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lang gezocht naar een kapper die goede highlights zet en Isabella is de enige die het werkelijk weet en begrijpt! Heel vakkundig en getalenteerd. Daarnaast ook een gezellige sfeer in de salon!