Er werken lieve, professionele vrouwen die hun vak verstaan.
Ramona•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was voor het eerst naar deze kapper gegaan en ik was heel tevreden. Er hing een hele gezellige fijne sfeer en ik voelde mij binnen heel fijn! Bij binnenkomst wordt meteen een drankje aangeboden en ik kon meteen plaats nemen. 10/10 rating!!
Styling door Aisha
Flo•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super nice results, as always. the salon is neat and sweat.
Styling door Aisha
Marion•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitgroei prachtig gekleurd, super gezellig met Aisha en fijne sfeer :) ik kom absoluut terug! Ben super blij
Styling door Aisha
Jasmijn•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg blij met de knipbeurt van Isabella, snel en keurig gedaan!