Isabella is geweldig. Je loopt vrolijk en met geweldig haar de salon uit. Isabella is superprofessional en vriendelijk en hartelijk. Iedereen die binnenkomt krijgt een vriendelijk woord. De behandeling die ik krijg voor mijn haar is lang (mijn haar is ook heel lang), maar de tijd vliegt. Collega's van Isabella zijn ook top.
Styling door Isabella
Kristel•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super tevreden ga nooit meer naar een andere kapsalon. 😘
Styling door Aisha
Joyce•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aisha was super friendly and nice. She did a great job cutting my hair.