Altijd erg blij en tevreden met het resultaat, dankjewel!
Styling door Aisha
Sanne•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden! Isabella gaf goed advies en ik ben heel blij met het resultaat
Styling door Isabella
Sophie•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Al jaren zeer tevreden met Isabella! Ze is top, goed in haar werk, maar ook altijd vriendelijk en aardig. Ik ga altijd met een grote lach op mij gezicht weg na mijn behandeling!
Styling door Isabella
Sanela•7 maanden geleden
Geverifieerde review
My go to Hairsalon since multiple years!
Styling door Isabella
Fran•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ga hier altijd met plezier heen. Geeft goed advies over welke haarstijlen mij passen. Supersnel loop ik met een frisse coupe weer de zaak uit. Top!