Altijd een genot om naar deze salon te gaan. Goede sfeer, goede koffie en een snelle maar vakkundige knipbeurt!
Styling door Aisha
Noel•7 maanden geleden
Geverifieerde review
really appreciate the guidance, it always feels like Aisha listens and helps guide the style choices together :)
Styling door Aisha
Xenia•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals gewoonlijk was de behandeling weer top
Styling door Isabella
Rob•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik was dit keer voor het eerst bij de salon. Isabella is een lieve kapster met veel ervaring en heeft kijk op wat goed bij me past. Ik kom zeker nog een x terug.
Styling door Isabella
Jessica•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Superblij met mijn nieuwe coupe
Isabella heeft verstand van haar vak weet wat ze doet
Super echt