De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
1569 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele fijne salon, zeer vriendelijk en professioneel. Heerlijke massage bij de gezichtsbehandeling. Een aanrader!
Professional and friendly. I loved the hygiene factor and no “double dipping” of wax. My skin is usually very sensitive and I burn easily, this was a breeze! Hardly any pain and no burns. There were numerous of different types of waxes used for different areas- I really appreciated the extra care and expertise. I highly recommend going !
Blij dat ik de salon eindelijk weer heb kunnen bezoeken nadat ‘ie noodgedwongen een tijdje gesloten is! Bedankt voor behandeling Emilienne :)
Ze doet haar werk goed overleg wat ze gaat doen en of jij dat ook wil, wil je het niet of vindt je het niet nodig dan doet ze het niet. Alles wordt goed uitgelegd en ze neemt de tijd voor kan ook gelijk een afspraak maken je kan ook online een afspraak maken. Ze legt ook de produkten goed uit en snap je nog niet legt ze het weer uit neemt echt tijd voor haar klanten.
Voor de 2e keer geweest, dus dat lijkt mij genoeg zeggen. Ik zweer bij de producten van Dermalogica en Emilienne kan er veel over vertellen. Heerlijke gezicht- en schoudermassage ook.