Voor een goede wax ben je aan t goede adres ! Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en ik vind het ook een fijne ruimte.
Behandeling door Jose•Vrouwen harsen - armen en oksels
Priscillia•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon top
Behandeling door Jose•Vrouwen harsen - gezicht
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne behandeling gehad. Zeker een aanrader en ik kom gegarandeerd nog een keer terug.
Behandeling door Jose•Vrouwen harsen - benen
Derya•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
schoon netjes en zeer punctueel. prima behandeling gehad.
Behandeling door Jose•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Herma•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kom al een hele tijd bij Jose om te laten waxen. Ze is een super fijne en vriendelijke vrouw die je op je gemak stelt, leuk mee kan praten en doet haar werk echt perfect. Ze neemt de tijd voor je en denkt ook graag met je mee. Ze kent haar klant, dat is belangrijk. Ik ben onlangs verhuisd, het kost nu 55 minuten rijden, maar is het zeker waard om bij haar langs te gaan!