Kom hier al jaren voor de fijne pedicure en mooie gellak (CND shellac). Biki gebruikt allemaal originele CND producten, er zijn super veel kleuren om te kiezen en de uitvoering is altijd supernetjes. Aanrader!
Behandeling door Biki•Gellak manicure
Femma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig zoals altijd bij Biki. Erg d zorgvuldig uitgevoerd. Hele fijne ervaring!
Behandeling door Biki•
PedicureToon alles…
Daria•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I love doing my nails at Biki! She is an amazing professional and a very sweet person! My nails always turn out great ☺️
Behandeling door Biki•Gellak manicure
Bianca•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed!
Behandeling door Biki•
PedicureToon alles…
Esra•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig! Biki gaat heel voorzichtig te werk en kan goed adviseren 😉