Very good service, clean and hygiene much recommended
Behandeling door Biki•Manicure
Karthiga•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd top!
Behandeling door Biki•Gellak manicure
Nejma•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een mooie manicure schellak met herfstkleur
Behandeling door Biki•Manicure
Annabella•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
If I could put 10 out of 5 stars I would. She puts so much love and care into her work. It’s a delightful time spent seeing her do your nails. I am very impressed with her exceptional skills and her perfectionism, delivering fantastic results.