I had such a lovely experience with Biki. Will be getting all my manis and pedis there in future.
Behandeling door Biki•Manicure
Zelda•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Behandeling door Biki•Pedicure
Queenie•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Biki is altijd vriendelijk en professioneel. Ga altijd met een glimlach en mooie voeten naar huis.
Behandeling door Biki•Pedicure
Eva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service in a cozy atmosphere. The lady was very attentive to details and committed to offer the best experience possible. I will definitely come back and recommend .
Behandeling door Biki•Pedicure
Melise•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd heb ik shellac laten verwijderen en aanbrengen op mijn teennagels. Biki werkt snel en nauwkeurig. Ik verlaat altijd super tevreden de studio.