Hele fijne ervaring! Biki is heel vriendelijk, neemt de tijd, geeft informatie over wat ze doet en overlegt waar mogelijk. Ik voelde me heel erg ontspannen en ben blij met het resultaat.
Behandeling door Biki•
PedicureToon alles…
Gönül•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch zoals altijd!
Behandeling door Biki•
PedicureToon alles…
Daria•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Biki is een vriendelijke vrouw, legt alles goed uit van wat ze gaat doen. Verteld ook wat over haar zelf. Zeker de moeite waard voor een volgende keer. Bedankt Biki.