She is just amazing and the service can not be better!
Behandeling door Biki•Gellak manicure
Belen•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mij de 1e keer een manicure. En zeker niet de laatste. Voor een man toch een drempel. Het resultaat is geweldig.
Behandeling door Biki•Manicure
Rolf•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer een feest om mijn nagels te laten doen bij Biki.
Zij is heel professioneel en mijn nagels zien er weer prachtig uit.
Behandeling door Biki•Gellak manicure
Singh•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ervaren vrouw. Mijn voeten worden altijd goed verzorgd en nagels mooi gelakt.
Behandeling door Biki•Pedicure
Sharona-Sayomara•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al drie keer bij Biki geweest voor een manicure met shellak, iedere keer is de kwaliteit van haar dienst uitstekend. Biki is vriendelijk en professioneel, haar salon is schoon. Aanrader!