Definitely recommend! Biki is really nice, kind, and professional. Thank you very much!
Behandeling door Biki•
PedicureToon alles…
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Biki is het altijd goed ! Hele nette shellac en goed verzorgde voeten.
Behandeling door Biki•Gellak manicure
Femma•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardig en super nauwkeurig
Behandeling door Biki•Manicure
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste manicure ervaring ooit!! Biki is erg duidelijk over wat ze aan het doen is en denkt goed mee, verder een heeele vriendelijke mevrouw. Dit wordt zeker en vast mijn vaste manicuresalon. Zeker een aanrader!!