Biki is heel lief en neemt de tijd om een perfect mani/pedi voor je te doen
Behandeling door Biki•
Gellak pedicureToon alles…
Margaret•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Biki is een lieve vrouw! Neemt alle tijd voor je ; veel betere ervaring dan in een nagelstudio!
Behandeling door Biki•Gellak manicure
Sanne•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden
Behandeling door Biki•Gellak manicure
Anoeska Ramasre•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Biki besteedt heel veel zorg en aandacht aan de behandeling en werkt heel nauwkeurig. Mn voeten waren weer heerlijk zacht en verzorgd net zoals Mn handen. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Biki•Pedicure
Priscilla•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal fijn! En: heerlijk zachte en mooie voetjes