Echt top geknipt, precies hoe ik het wilde. Ik laat me hier nu altijd knippen
Levi•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Nette jongen. Strak geknipt
Wesley•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor de eerste keer mijn haar hier laten knippen Hele mooie winkel met een fijne sfeer en er werd goed geluisterd en meegedacht en ik ben erg blij met het eindresultaat. Dus ik kom zeker terug.
Barbara•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt met een goeie bak koffie en bovenal altijd een gezellig praatje.