Relaxed bezoek bij een vakman Stefano Mendes. Een aanrader...
Pieter•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Kom nu een jaar bij de Loods en is altijd goed.. Hangt goede vibe in de zaak, wordt altijd geknipt door Stefano, goeie gast die weet waar hij mee bezig is.. Altijd gezellig en ga weer top de zaak uit.
Frank•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden over mijn nieuwe kapsel. Zorgvuldig geknipt. Heel blij mee!
Caroline•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Prachtige zaak, leuke ontvangst met koffie naar keuze. Professionele kapper - Jacqueline.