Zoals altijd goed en gezellig geholpen door Stefano
Ed•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer super fijn door Michelle geholpen. Goed geknipt en ze vraagt tussendoor ook steeds wat je wil.
Djimmy•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd een feestje om hier geknipt te worden!
Chris•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne knip behandeling. Ook bij binnenkomst gelijk een lekker bakkie en dat doet een mens goed. Ben zeer tevreden hoe er weer geknipt is en ook precies wat ik wilde hebben. Dank je wel Michelle.
Jack•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Van Joris heel goed advies gehad over de wijze van knippen en wat het beste bij mij past.