Als altijd weer heel goed, Michelle is kundig en zeer vriendelijk. Even naar de kapper is voor mij tegenwoordig echt ontspannend
Angela•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Vanmorgen was weer een verwen momentje, heerlijk en mijn haar zit weer fantastisch ik ben super blij.
Sandra•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over mijn bezoek! Bij binnenkomst werd ik warm welkom geheten, wat meteen een fijne indruk gaf. De service was prima: vriendelijk, professioneel en met aandacht voor de klant. De producten die gebruikt werden, waren van goede kwaliteit. Ik ben ook erg goed geholpen met het knippen – precies zoals ik het wilde. Zeker een aanrader!
Michel •12 maanden geleden
Geverifieerde review
Top dat er iemand speciaal voor mij, voor openingstijd mij heeft geknipt ivm het overlijden van mijn broer. Echt super bedankt 🙏🏼
Aad•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring! Hoge kwaliteit en veel persoonlijke aandacht, men neemt echt de tijd om jou goed te verzorgen.