Heerlijke behandeling! Dionne kijkt goed naar je huid. m’n huid voelt heerlijk aan, na de behandeling
Behandeling door Dionne•Peeling
Rosalie•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Een professionele behandeling, ik ben heel tevreden over het resultaat.
Een fijne sfeer in de salon, en goed advies over de behandelingen.
Kortom ,een aanrader !