Ik kom hier nu al geruime tijd en elke keer weer blij met kundig adviezen, fijne behandelingen, heerlijk stralend huidje na afloop en het is ook nog eens gezellig :)
Eefje•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende behandeling ontvangen in bijzonder ontspannen sfeer😊. Dusty is een top schoonheidsspecialiste!
Eva•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
service goed, heb genoten en super tevreden.
Engracia •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een moeilijke huid maar die is bij Dusty in goede handen. Heerlijke massages. Ze heeft aandacht voor je en passie voor haar werk. Altijd heerlijk om naar haar toe te gaan.
Laurette •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk ontvangst. Uitleg over behandeling en daarna een professionele gezichtsbehandeling mogen ondergaan. Na afloop mogelijkheid voor water of thee en gemakkelijk plannen van nieuwe afapraak