Fijne salon, heerlijke behandelingen en leuk persoonlijk advies. Ik kom er altijd graag!
Jacqueline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom regelmatig bij Dusty, nu ook weer. Dusty is heel professioneel, geeft goede adviezen en tips en het is een heerlijk verwen moment. Dank je wel weer Dusty!
Amanda•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heel fijn en relaxt en zeer professioneel!
Trudy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden, werkt heel schoon en hygiënische.
Ik ga altijd weg met goed resultaat!!
Ilham•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
zeer professionele en vriendelijke schoonheidsspecialiste!