Het is altijd heerlijk bij Dusty! Ik kom al heel wat jaren voor een schoonheidsbehandeling. Ik weet nog dat ik zwanger was en niet de hele tijd kon blijven liggen maar tussen door even moest lopen. Mijn dochter wordt dit jaar alweer 25! Dat zegt genoeg niet waar? Een vakvrouw die mooie producten gebruikt en zeer deskundig is waardoor ik er goed uitzie!
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jolle•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon ,helder en schoon,fijne behandeling ,ik kom er altijd opgewekt uit en Dusty is een fijn mens en weet wat ze doet.ik ben heel tevreden.
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen
irene•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer een goede en heerlijk ontspannen behandeling gehad.
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen
danielle•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Cadeautje aan mezelf, altijd weer heerlijk door jouw gouden handjes. Dank je wel!
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen
Chris•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
❤️❤️
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen