Voor de eesreet keer geweest. Zeer vriendelijk en vakkundig. Een verademing en helemaal fris en fruitig weer de deur uit. Absolute aanrader!
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen
Andy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, goede behandeling na overleg kan je zelf bepalen wat je wil ,en wat het kost. Een hele fijne behandeling . En een vriendelijke Dusty was weer gezellig.
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen
irene•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dusty is the best! I recommend!
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen
Klara•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dusty legt goed uit, is vakkundig en neemt de tijd voor haar klant.
Behandeling door Dusty•Facials / Gezichtsbehandelingen
Regina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Al een aantal huidbehandelingen ondergaan bij Dusty, wederom en zoals verwacht weer een fantastisch resultaat. Dusty heeft veel kennis en ervaring als het op een gezonde huid aankomt.
Ze gaat professioneel en zorgvuldig te werk.