Ik werd snel geholpen. Vriendelijk personeel.De basic manicure en pedicure is volledig. Ik mis alleen de optie om tegen betaling ook nagel lakken te vragen met normale nagellak.
Behandeling door Annaโข
PedicureToon allesโฆ
Anoniemโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything was great!
Pedicure
Magdaโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Great
Gellak manicure
Correct service , nice atmosphere , efficiency guaranteed.โขbijna 5 jaar geleden