Niet op aan te merken, prachtige french gellak nagels.
Gellak manicure
Tyraโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Great quick and efficient service. Place was clean and the technicians super friendly.
Behandeling door EmmaโขGellak manicure
Anaโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima, maar niet hoogstaand. Teennagels scheef afgeknipt en niet heel veel kleurtjes om uit te kiezen
Behandeling door Vanessaโข
Gellak pedicureToon allesโฆ
Anoniemโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice people and good manicure
Behandeling door Annaโข
PedicureToon allesโฆ
Anoniemโขbijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit meisje was aardig maar ging zo snel te werk dat het zo grof was allemaal. Mijn nagels zijn nu super dun en er zitten scheurtjes in. Ik vroeg als vorm round-squared, maar kwam met letterlijk vierkante nagels buiten. Daarnaast verwacht ik dat bij een standaard manicure wel nog een nagellakje zou krijgen, maar daar moest je dan extra voor betalen. Prima, maar daar was geen tijd meer voor. Thuis moest ik alsnog aan de slag om mijn nagels in een normale vorm te veilen en ze te lakken.