Salon voelde niet hee hygienisch. Daarnaast niet heel netjes gelakt en niet egaal en al na 2 dagen lichte schade aan nagels.
Behandeling door KikiโขGellak manicure
Anoniemโขongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ziet er weer top uit
Behandeling door KikiโขGellak pedicure
Anoniemโขongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Both of the staff were really nice, but the ambience was lacking a little bit. I was the only one in the store, so didnโt experience any delays in being seen. The pedicure was okay