Was op zich oke maar als ik een afspraak maak doe ik dat om op die tijd geholpen te worden en niet 45 min laten. Was druk met binnen lopers.
Behandeling door LilyโขPedicure
Anoniemโขongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een afspraak gemaakt maar er werd gezegd dat ik over 45 maar terug moest komen.. dit is niet okรฉ en in het geval van zulk lang uitstel hoort t bedrijf de klant in te lichten
Behandeling door EmmaโขGellak manicure
NAOMIโขongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima pedicure, niet heel veel kleurkeuze in gewone nagellak
Behandeling door LilyโขPedicure
vanโขongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was in order. Precies op tijd! het duurt 45 min en het resultaat is geweldig