Mijn nagels zijn heel erg mooi geworden en was ook heel snel klaar. Terwijl ik helemaal niet het gevoel had dat het werd afgeraffeld. Ondanks de drukte toch super goed geholpen.
Behandeling door Thy•Gelnagels
Laila•8 dagen geleden
Geverifieerde review
Echt heel mooi weer zoals altijd!
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Reine•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Mooi als altijd! Kleur prachtig en goed werk!
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Karolina•13 dagen geleden
Geverifieerde review
Bijna 4 weken later zit het er op bijna alle nagels nog netjes op. Fijne salon, snel werkende medewerkers die netjes werken
Behandeling door Thy•Gellak manicure
Charissa•20 dagen geleden
Geverifieerde review
Heel goed service , en nog tijd voor pedicure gevonden.