Prima salon met kundig personeel. Het feestje moet je zelf maken als je van gezelligheid houdt. Er zitten zat dames (en soms heren) die je wel een praatje willen maken.
Behandeling door Nguyen•Manicure
Alexander•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
binnen een paar dagen breken ere al stukjes van de gellak af. dit heb ik bij andere salons niet eerder gehad.
goedkoop is blijkbaar duurkoop... jammer
Behandeling door Nguyen•Gellak manicure
Joyce•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een hele fijne en relaxte manier van mijn nagels doen, en ze zijn ook ontzettend mooi geworden!
Behandeling door Thy•
Kunstnagels opvullenToon alles…
Kayleigh•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima pedicure behandeling met gellak.
Behandeling door Nguyen•Gellak pedicure
Dorine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is jammer dat ze weinig Nederlands spreken, maar werken zeer secuur