Fijne nagelsalon. Ik ga altijd bij Ha, ze luistert altijd naar mijn wensen en ik ga altijd tevreden de deur uit. Ze hebben een leuk spaarsysteem, bij elke behandeling krijg je een stempel, is je kaartje vol krijg je €8 korting ☺️👍🏻
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Erica•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
fijne manier van werken en nagels zijn top.
Behandeling door Thy•Kunstnagels opvullen
Vera•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een hele fijne ervaring en ben heel erg tevreden met hoe mijn nagels eruit zijn komen te zien. Enige nadeel: ik heb gevoelige vingers waardoor tijdens het vijlen kleine wondjes ontstaan zijn.
Behandeling door Thy•
GelnagelsToon alles…
Kayleigh•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
convenient without appointment, but takes long time with a lot of clients being treated at the same time by less workers