Heb de meet & treat behandeling gedaan, om erachter te komen of ik goed bezig ben met mijn huidverzorging/of ik dingen kan verbeteren. Goed advies gekregen na mijn huidscan en ook nog een heerlijke behandeling achteraf met een double cleanser scrub, serum, masker en gezichtsverzorging.
Behandeling door Ilknur•Facials / Gezichtsbehandelingen
Joy•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Op de dag van de afspraak wordt de afspraak geannuleerd door ziekte maar ik bel, voicemail sturen en bericht via whatsapp maar geen antwoord
Ban•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke behandeling bij Sadia
Elisabeth
Els•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The only thing is the address is wrong the number is 311 not 309
Behandeling door sadia•Wenkbrauwen - threaden
Ana•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling. Sadia is echt een topper!