Eigenlijk wilde ik gewoon nog even een paar uur lekker blijven liggen, ik ging dus totaal ontspannen en met een strakker gezicht de deur uit na de skin gym.
Susanne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijne behandeling! Dankjewel ❤️
Andel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ging netjes en precies te werk.
lotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen, fijn mee gedacht
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jess•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon met professionele mensen. Kom er graag terug