Behandeling door Ilknur•Facials / Gezichtsbehandelingen
Reineke•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga altijd super blij en ontspannen weer naar huis!
Behandeling door sadia•Wenkbrauwen harsen
Rowan•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was super, heel ontspannend en ik ben heel tevreden.
silvia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad!
Behandeling door Ilknur•Facials / Gezichtsbehandelingen
Eveline•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het ziet er niet uit, geen vorm en absoluut geen waar voor het geld. Nu onderweg naar andere salon om te kijken of er nog wat te redden is! Nooit meer.