I have tried various treatments at this salon and love them all. It’s a monthly treat to myself :)
Behandeling door Ilknur•Facials / Gezichtsbehandelingen
Alize•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Blush word je altijd ontvangen en met een glimlach behandeld. De dames zijn heel aardig, klantvriendelijk en zeer nauwkeurig in hun werk. Ik kom er heel graag!
evelien•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele prettige ervaring. Had nog nooit m’n wenkbrauwen geverfd. Sadia adviseerde mij erg goed. Erg blij met het resultaat!!
Behandeling door sadia•Wenkbrauwen harsen
Anne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Nemen de tijd voor je. En erg vriendelijk
lotte•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste ervaring.
Ik vond de dames in de kliniek erg vriendelijk en ik ben fijn geholpen.
De behandeling zelf was ook erg fijn.
Volgende week staat de nieuwe afspraak al in de agenda!