Ik kom hier heel graag, en ga altijd helemaal ontspannen weer weg!
Behandeling door sadia•Wenkbrauwen harsen
Rowan•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Bijzonder onaangenaam.. de afspraak is zonder toestemming omgezet naar een duurdere behandeling.van 87,50!!.geen uitleg over wat ze doen tijdens behandeling en niet alles is gedaan €
Rachida •ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede professionele salon. Heb een uitstekend advies gekregen door aardig en deskundig personeel. Weet zeker dat ik hier terug zal komen.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Laura•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Intake gesprek was duidelijk en gaf volledige informatie.
Marjolein•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn, ik heb een zeer lage pijngrens en er wordt altijd de tijd genomen om de behandeling zo pijnloos mogelijk te laten verlopen