De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

5,0
160 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Super behandeling, geeft vertrouwen. Tot de volgende keer. Groet, Anneke
perfect zoals altijd :-)
Zeer vriendelijke benadering, ben ook zeer tevreden over de behandeling), mooie werkruimte.
Beste Andrea Ik had een hele fijne ervaring . Mooie salon ,en een rustgevende pedicure. Ik kom zeker weer terug .
Hele fijne behandeling gehad!!!! Met veel zorg, aandacht en in alle rust geholpen + gekeken ook naar mogelijke opties, dank Andrea!!!!!
12
1
12
13
14
28
14