Altijd rustig en fijn advies over hoe ik m'n schimmelnagels wegkrijg. Dat begint aardig te lukken!
Eindelijk weer een nagellakje erop. Ademende lak, hoe mooi is dat?!
Francis•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling gehad. Voeten weer helemaal up to date en verrukkelijke voetmassage.
Joke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Andrea is een zeer kundige pedicure.
In een fijne rustige omgeving is niet alleen haar expertise maar ook op het sociale vlak een fijn mens.
Behandeling door Andrea•Pedicure
Eric•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve Andrea,
Na afloop liep ik op 'wolkjes'! Wat was dat lekker!
Thuis gekomen sliep ik een paar uur en daarna kon ik weer praten.
De behandeling was puur verwennen.
Hartelijk dank,
Romana
Romana•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer tevreden als ik ben geweest, loop weer als een nieuwe 😀 en altijd aardig en mee denkend, een echte aanrader.