Het was enorm fijn. Andrea neemt echt de tijd. Hierdoor ontstaat er een prettige sfeer. Ze geeft bij alles wat ze doet een kundige uitleg. En de wellness is enorm fijn en ontspannend. Ik kan het iedereen aanraden!
Laura•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn eerste pedicure behandeling gehad. Andrea neemt de tijd voor de behandeling, is kundig en heeft een prachtige, rustgevende werkplek. Een weldaad voor de voeten.
Ingrid•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig de ontvangst en de behandeling
Willemina•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
In een prettige sfeer ontvangen. Zeer goede kwaliteit, goede uitleg over wat met bepaalde handelingen wordt beoogd. Ook goede adviezen in "onderhoud" voeten.
Jan-Pieter•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heel prettig, Andrea is superaardig en neemt alle tijd. Ze heeft me goed geholpen.