Hele fijne liefdevolle en professionele aandacht voor mijn voeten. Dank je wel! Ik kom zeker terug.
Danielle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen, netjes, een echte aanrader.
Edwin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en deskundig, en een mooie praktijk!
Annette•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was echt superfijn. Lekker van mijn likdoorn afgekomen en nagels laten lakken. Helaas was de lak nog niet droog en zit de afdruk van mijn sok op de nagel van grote teen. Maar ach… op afstand zie je dat niet.
Nieta•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke ontvangst, Andrea legt prima uit wat ze doet en waarom, en ze geeft prima aan hoe verder. Kortom prima.
Was mijn eerste pedicure ervaring ooit, dus geen vergelijkingsmateriaal. Dit was in ieder geval top!
R