Fijn dat het weer mogelijk was. Helemaal vertrouwd en super resultaat!
Nagelverlengingen
Wouter•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel en gezellig!
Behandeling door BognaSuchy•Gellak pedicure
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer en ook super mooie nageltjes
Gellak manicure
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super goed!
Behandeling door BognaSuchy•
Gellak pedicureToon alles…
Maxime•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze denkt goed met je mee en ze neemt ook echt de tijd om je met een paar prachtige kunstnagels de deur uit te laten lopen. Ook nu in de tijd van de Coronacrisis voel je je erg veilig wat betreft de hygiëne in de salon. Ze hebben echt aan werkelijk alles gedacht! Mijn complimenten en ga vooral zo door ....