Na de 'intelligente lockdown' zijn ze weer geopend, volledig volgens de richtlijnen van het RIVM; veilig! Verder is het gezellig en werken ze zeer professioneel!
Behandeling door BognaSuchy•Gellak manicure
Maggie•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Bogna is echt een hele fijne styliste.
Ze denkt altijd leuk mee als ik iets nieuws wil.
De producten die worden gebruikt zijn van hoge kwaliteit. Haar werk is clean en ze gaat altijd voor het beste resultaat. Ze heeft echt oog voor details en ik merk ook dat ze haar klanten de volle aandacht geeft.
Behandeling door BognaSuchy•Gellak manicure
Maja•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
The salon is really cozy, and there are many color choices for the gellak. Bogna is very friendly and the service is great!o