Doet wat de klant wil en maakt waar wat de klant wil. Super bedankt!
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Hawa•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn wenkbrauwen kom graag terug!!
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Miriam•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd Superrrrrr.
Altijd blij als ik de salon verlaat. Top👍
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Tineke Van Vredendaal•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt super leuke dames !
Heel warm ontvangen.
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Nina•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb bij Jennifer mijn wimpers laten liften. Heb dit eerder gedaan bij een salon waar ik niet tevreden over was. De foto’s op de pagina heeft mij overgehaald om het bij de brow bar te laten doen. 10/10 aanrader. Klant vriendelijk. Professioneel. Ik ben echt onder de indruk. Jullie zullen mij vaker terug zien!!