Ashley is super vriendelijk! En doet haar werk super goed! Was super blij met mijn wenkbrauwen!
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Tamara neemt de tijd en legt alles fijn uit.
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Claudia•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super secuur en heel gezellig!
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Jeltje•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
In vergelijking met andere salons zou de sfeer wel wat meer aandacht mogen krijgen. Daarbij stond er net wenkbrauwen lamineren? Dit is denk ik een grammaticale fout.
Wenkbrauwen lamineren
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer goed geholpen.
Deskundig, netjes en zeer behulpzaam.
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven