Ik kom al een lange tijd graag bij de browbar en dan specifiek bij Xaviera. Het resultaat is altijd prachtig, ze werkt snel en is heel vriendelijk en klantgericht. Alleen maar goede ervaringen!
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Julia•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel positief over de behandelingen bij Jennifer, ze is vriendelijk, vakkundig en altijd een warm en gezellig binnenkomen.
Behandeling door Jennifer•Henna brows
Jolanda•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne professionele behandeling. Dik tevreden
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Radha•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
alles was geweldig
Behandeling door Xaviera•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anqaa•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben nu al een paar keer bij Ashley geweest voor het waxen en verven van mijn wenkbrauwen en elke keer ga ik tevreden de deur uit.