Het was voor mij de eerste keer en ze stelde jij onwijs gerust. Ondanks dat er voor mij een lastige klant was met een krijsend kind herpakte Tamara zich snel en we hebben lekker kunnen babbelen. Ze vroeg mij elke keer of ik blij was en wat ik er van vond en zelfs aan het einde stopte ze niet tot ze het zelf perfect vond. Het was een beetje donker maar zoals we beide al verwachtte trok het nog bij en nu na twe dagen al helemaal happy! Dank je wel en tot de volgende keer 😄
Henna brows
Monica•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Jennifer is super aardig
Behandeling door Jennifer•Henna brows
Brenda•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Topper
Behandeling door Xaviera•Henna brows
Nancy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon!
Behandeling door Jennifer•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Romy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg tevreden met m'n wenkbrauwen, erg mooi geworden!! Als ik dan wel een verbeterpunt moet noemen, ik zag thuis nog wel wat haartjes die ik zelf heb verwijderd.