Erg blij met de behandeling. Wenkbrauwen zijn erg mooi. Past bij gezicht en haar. En gezellige sfeer in de salon!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen - threaden
Stephanie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Positief!
Behandeling door Julia•Wenkbrauwen lamineren
Jip•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Marija is super aardig en professioneel. Het resultaat is uitstekend zoals elke keer als ik in haar salon ben geweest en met een zeer tevreden gevoel naar huis ben gegaan!!!
Behandeling door Marija•
Vrouwen harsen - gezichtToon alles…
Ulrike•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Kwam uit de stoel met perfecte wenkbrauwen zoals gewoonlijk. Marija weet precies wat bij je gezicht past. Een betere shape bestaat er niet!
Behandeling door Marija•Wenkbrauwen - threaden
Charlie•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Marija creëert een fijne rustige sfeer in haar salon, waardoor ik me snel op mijn gemak voel. Ze luistert goed naar je wensen. Al met al een heerlijke ervaring ✨